Dar e 9 lei comisionul doamnă!

claudia

Ieri m-am chinuit vreo 10 minute să descopăr unde se plătește întreținerea. Ajung într-un final – și din greșeală – la caseria unui srl care administrează și blocul în care stau și mă așez la o coadă formată din trei persoane. Primul domn de la coadă tocmai era făcut în toate felurile de către duduia care încasa pentru că a avut nesimțirea să solicite 10 bani rest… Când îmi vine rândul, cu o coadă de alte trei persoane care îmi urmau, mă trezesc să întreb de cont bancar. Greșeala vieții! Cucoana își ridică privirea din chitanțier și îmi spune cu un ton ușor ridicat: n-avem cont. Păi da’ știți cât e comisionul? 9 lei doamnă! De unde să aibă asociația bani pentru asta?? Păi sunteți un srl! Da’ dar asociația n-are bani de cont…

După matematica mea 9 lei înseamnă 45 de bani de apartament, o sumă infim mai mică…

View original post 86 more words

Leave a Reply

