“De 5 ani lupt cu cancerul” (Prima zi in alta lume)

Paul Catana

ImagePe 17 februarie am fost indrumat de catre cei de la Spitalul Foisor la Spitalul “Institutul Oncologic”. Ajuns acolo am urcat la etajul 5 la sectia de oncopediatrie, am dat biletul de trimitere si mi s-a spus sa astept pe hol. Am fost trimis la oncopediatrie desi aveam 19 ani, pentru ca tipul meu de cancer este cel mai frecvent intalnit la adolescenti, iar medicii oncopediatrici sunt cei mai specializati in astfel de cazuri.

Asteptand pe hol mi-am auzit numele si am fost invitat in camera de consultatii. Medicul care m-a luat in evidenta este doamna doctor Monica Dragomir. Ea, impreuna cu doua asistente, mi-a pus un set de intrebari despre cand au inceput durerile, etc., pentru a-mi putea completa fisa de internare si a incepe tratamentul. La un moment dat doamna Dragomir mi-a pus niste intrebari rapide, dar tot ea a si raspuns: “Sper ca esti cuminte, ca nu…

View original post 539 more words

Leave a Reply

