doua calatorii

themiceguy

saptamana trecuta a inceput de sambata, cu zapada. de fapt, cu un cod. nowadays, totul se rezuma la o culoare. probabil d’aia lumea se mira ca iarna ninge, cu zapada. rasistilor! :))

degeaba mi-au curs mucii la lopatit doua zile la rand, pentru ca oprescu n-a vrut sa tina pasul pentru restul orasului. asta am aflat luni, dupa ce m-am dus-intors la birou dimineata cu masina. deh, sunt un delicat, a trebuit sa incerc! au urmat alte zile de mucit, muncit si lopatit.

by night, devenisem printul plimbarilor cu masina la mall, in cautare de geaca (si s-a-ntamplat!). dar ziua, ziua a intervenit schimbarea in viata mea. m-am revoltat in fata nametilor si a frigului incredibil. am iesit in strada! am mers pana la prima statie, mai apoi pana la prima cutie ratb. cartela de unica folosinta VS portofelul electronic, controlorii civilizati, aglomeratia si fetele dragute din trolee sunt ingredientele experimentului…

View original post 44 more words

Leave a Reply

