Astazi 12 februarie este ZIUA mea !!!

Alioşa

Astazi 12 februarie 2014 este ZIUA mea ! 🙂
Da, ziua de 12 februarie are pentru mine,dubla semnificatie :
– este ZIUA mea de NASTERE !!! 🙂 🙂 🙂
bunicu
La multi ani bunicu’ ! 🙂 de la nepotelul ANDREI
( http://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/26/ )
E1
Tanti auguri , tae Sandu ! 🙂

de la nepotelul EMANUEL
( http://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/13/
– si este ZIUA in care se va dovedi ca am avut
si am dreptate intr-un caz aparte…
Pentru prima semnificatie ,ca drept cadou de ZIUA mea ,
am selectat de pe generosul YoyTube un videoclip publicat in 23 aprilie 2013
de CLARISA POPESCU ( careia ii multumesc din suflet)

iar pentru a doua , cel mai frumos cadou va fi momentul cand fortele raului
vor fi silite a recunoaste ca am avut si am dreptate intr-un caz aparte 🙂 🙂 🙂

Motto
” VIATA poate fi inteleasa numai privind in urma,
dar poate fi…

View original post 428 more words

Leave a Reply

